Ocenenie Svetovej akadémie PROMAXbda je považované za Oscara medzi producentmi grafického dizajnu. Cena zrkadlí kreativitu, výnimočnosť a inováciu v televíznom marketingu, reklame a dizajne. V kategórii „Imidžová kampaň televíznej stanice” RTVS vyhrala prvé miesto a za sebou zanechala aj giganta, akým je CNN Worldwide.

„Práca, ktorú RTVS tento rok odviedla na svojej imidžovej kampani je výnimočná. To, že ste boli schopní vyhrať zlato hovorí mnoho o stupni kreativity, ktorú práve teraz odvádzate. Sme na vás pyšní,“ ocenil úsilie RTVS Steve Kazanjian, prezident & CEO PromaxBDA.

Viac na:

http://www.rtvs.sk/televizia/clanky/109392/-graficky-ident-rtvs-v-new-yorku-porazil

referát styku s médiami MK SR

Posledná aktualizácia: 11. marca 2020 / MKSR Admin

Zdieľať